23 desember 2008

Gaveshopping, juleverksted og hårklipp ;)

Nok en bloggpost som blir merka med feil dato ;) Begynte dagen med å leke kunstner, malte et bilde til venninna mi, men mamma (familiens kunsner) bestemte at jeg må male mer i mårra. Så dro jeg til sentrum sammen med Gudrun for å kjøpe julegaver. Vi fikk unnagjort Karoline, og jeg fikk unnagjort Thomas sin, og litt av mamma sin. Og så kom jeg til skade for å kjøpe meg ny jakke ;D Den var fiiin, men jeg gidder ikke ta bilde av den for å legge ut. Grå med ruter :P

Etter hvert dro jeg på juleverksted sammen med søskenbarna mine! Det var kjempekoslig, og lillebroren min Andreas fikk mandelen i grøten ;) Og vi laga mange fine nisser og et "maleri" til bestemor og bestefar.. Så nå er hånda mi lilla ;/

Her er bilder fra verkstedet :







Og så gikk jeg for å klippe meg etter juleverkstedet ;D
Så da må jeg vel legge ut før- og etterbilder:

FØR:



ETTER(Bildene viser ikke ordentlig hvordan det er, fordi det blåste litt ute og det var merkelig å ta bilde av seg selv på kjøpesenteret ) :


2 kommentarer:

  1. Ohnooo, vi e jo nestn lik på håre jo :p
    Å sjokk at hånda di va den lilla da ;)

    SvarSlett
  2. E fikk ikke velge før etter alle som va yngre enn me da, å d e 4 stykke :P Så Blå, grønn, rød og svart va allerede tatt ;)

    SvarSlett